Μεσοπρόθεσμο επιχειρηματικό σχέδιο Γιατί είναι σημαντικό, ακόμα και για τους μικρούς επιχειρηματίες, να είναι σε θέση να εκπονήσουν ένα μεσοπρόθεσμο επιχειρηματικό σχέδιο; Η February 16, 2017 No Comments
Ατομική επιχειρηματικότητα στους μαθητές Πώς αποκτά επίγνωση της ατομικής επιχειρηματικότητας ο μαθητής; Η τάξη, μέσα στην οποία λαμβάνει χώρα η μαθησιακή διαδικασία, είναι ένα February 16, 2017 No Comments
Δίνοντας το παράδειγμα Για ποιο λόγο τα παιδιά υιοθετούν αυτά που δεν τους λένε και όχι το αντίθετο; Στη φιλοσοφία της the αriston February 16, 2017 No Comments
Μαθησιακοί τύποι Τι και ποιοι είναι οι μαθησιακοί τύποι; Σε μια τάξη μπορούμε να συναντήσουμε διάφορους μαθητές. Για παράδειγμα, σε μια μικρή February 16, 2017 No Comments
Γιατί είμαστε όλοι κέντρα κόστους; Αν και είναι πολύ δύσκολο ένας άνθρωπος να νιώσει κέντρο κόστους, είναι κάτι που πρέπει οπωσδήποτε να αναγνωρίσουμε, προκειμένου να February 16, 2017 No Comments
Ό,τι δε βρίσκουμε, το φτιάχνουμε ή… η λύση σε κάθε κρίση Η φράση «Ό,τι δε βρίσκουμε, το φτιάχνουμε» είναι το κεντρικό μότο της the αriston project. Και αυτό δεν είναι κάτι February 16, 2017 No Comments
#urbanrunners – Διανύοντας χιλιόμετρα για την εκπαίδευση εξαιρετικών ανθρώπων March 14, 2021 No Comments